Subject: Ed: 256-24 Erastvere hooldekodu müra.asice
From: "Janne Nurme" <[email-masked]>
To: "Stella Ilves" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 May 2024 08:52:06 +0300

Tere!

Palun registreerida deltas. Hoolekandeasutus soovib kohtade suurendamiseks 
terviseohutuse hinnangut.

Lugupidamisega

Janne Nurme

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

+372 5341 0225

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Merle Latt <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 24. mai 2024 08:32
Adressaat: Janne Nurme <[email-masked]>
Teema: FW: 256-24 Erastvere hooldekodu müra.asice

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovime endiselt kohti juurde taotleda. Saadan kolme ruumi dokumendi 
õhuvahetuse mõõtmise tulemused.

Lugupidamisega

Merle Lätt

Kanepi kodu juhataja

Lõuna-Eesti Hooldekeskus AS

Tel: 5626 4536

 <http://www.hooldekodu.ee> www.hooldekodu.ee

From: Marju Kala <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Thursday, May 23, 2024 3:27 PM
To: Merle Latt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 256-24 Erastvere hooldekodu müra.asice

Hei, saadan edasi nende kolme ruumi dokumendid kus puudus õhuvahetuse 
mõõtmise tulemused.

Lugupidamisega

Marju Kala

Kanepi kodu majandusjuhataja

Lõuna-Eesti Hooldekeskus AS

Tel: 5621 5086

www.hooldekodu.ee <http://www.hooldekodu.ee/>

From: Sten Parisoo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 23, 2024 1:12 PM
To: Marju Kala <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: 256-24 Erastvere hooldekodu müra.asice

Tere

Nende kolme ruumi mõõdistuse dokumendid manuses.

Lugupidamisega

Sten Parisoo

Projektijuht

AS Hiieko

Tel: +37253090916

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.hiieko.ee <http://www.hiieko.ee>

  _____

Saatja: Marju Kala <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 2. mai 2024 10:53
Adressaat: Sten Parisoo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: 256-24 Erastvere hooldekodu müra.asice

Tere, saadan edasi terviseameti kirja, et mürataseme mõõtmised sobisid aga 
tõi välja kirjas, et puudu on veel õhuvahetuse mõõtmised kolmes ruumis- info 
allpool kirjas.

Palun vaata üle😊

Lugupidamisega

Marju Kala

Kanepi kodu majandusjuhataja

Lõuna-Eesti Hooldekeskus AS

Tel: 5621 5086

www.hooldekodu.ee <http://www.hooldekodu.ee/>

From: Janne Nurme <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 2, 2024 10:23 AM
To: Merle Latt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: 256-24 Erastvere hooldekodu müra.asice

Tere!

Aitäh saadetud dokumendi eest. Terviseohutuse hinnangus kajastatud 
lisakohtade klientide toad vastavad nüüd tehnoseadmete müra osas nõuetele. 
Ka teistes mõõdistatud ruumides on müra nõuetele vastav.

Kuid hetkel jääb veel hinnangus kajastatud märkus lahendada: „Puuduvad 
ventilatsioonisüsteemi õhuvahetuse mõõtmistulemused ruumide 235, 269, 279 
kohta“.

Kui saab eelpool toodud märkus ka lahendatud, võite teha uue terviseohutuse 
hinnangu taotluse lisakohtade jaoks vabas vormis e-postile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

Janne Nurme

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

+372 5341 0225

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Merle Latt <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 30. aprill 2024 09:53
Adressaat: Janne Nurme <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: 256-24 Erastvere hooldekodu müra.asice

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan uue müra mõõdistuse dokumendi.

Lugupidamisega

Merle Lätt

Kanepi kodu juhataja

Lõuna-Eesti Hooldekeskus AS

Tel: 5626 4536

 <http://www.hooldekodu.ee> www.hooldekodu.ee